مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 22:522022-02-23سياسي

بررسی پرونده پنج شهر نامزد ثبت ملی استان کرمان 


معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی از بررسی پرونده پنج شهر نامزد ثبت ملی استان کرمان خبر داد.

- پویا محمودیان شامگاه چهارم اسفندماه در حاشیه بازدید از بازارچه صنایع دستی واقع در کاروانسرای تاریخی گنجعلیخان با اشاره به بازدید خود از غرفه های صنایع دستی گفت: هنرمندان صنایع دستی استان کرمان بسیار خلاق، نوآورد و توانمند هستند.

وی از سر ذوق آوردن انسان با دیدن صنایع دستی استان کرمان سخن گفت و افزود: صنایع دستی کرمان سرشار از هنر، زیبایی و ذوق و سلیقه است.

معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درباره احتمال ثبت ملی شدن پنج شهر صنایع دستی استان کرمان گفت: مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان سعی کرده است که پرونده های این شهرها را دقیق و کامل تکمیل کرده اند و همچنین کارشناسان و داوران نیز گزارشات مبسوطی ارایه داده اند و فردا جلسه بررسی برگزار می شود و امیدواریم خبرهای خوبی برای اهالی هنرمند و هنردوست کرمانی داشته باشیم.

وی بررسی مشکلات هنرمندان صنایع دستی را یکی دیگر از اهداف سفر خود به کرمان دانست و بیان کرد: با همفکری راهکاری برای حل مشکلات اتخاذ خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهرهای کرمان، شهربابک، راین، قلعه گنج و راور به ترتیب به عنوان نامزدهای شهر ملی صنایع دستی، شهرملی فیروزه، شهر ملی چاقو، شهر ملی حص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی پرونده پنج شهر نامزد ثبت ملی استان کرمان 

بررسی پرونده پنج شهر نامزد ثبت ملی استان کرمان